اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۶۴۳

امیدوارم حاشیه‌های تبریز به تهران سرایت نکند

امیدوارم حاشیه‌های تبریز به تهران سرایت نکند
سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: متأسفانه پس از هر بُرد یک اَنگ به ما می‌زنند که این درست نیست.
۲۱:۲۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

مصطفی هاشمی پس از برتری مهرام مقابل شهرداری تبریز در بازی دوم فینال لیگ برتر بسکتبال اظهارداشت: ما باز هم کلی اشتباه داشتیم اما فکر می‌کنم آخر بازی تعداد خطاهای آنها بالا رفت و بالاتر هم باید می‌رفت و این موضوع به ما اجازه داد که بر بازی حاکم شویم.

وی ادامه داد: متأسفانه هر بار که ما برنده می‌شویم همه‌اش حرف و حدیث وجود دارد، یک نفر بنشیند و فیلم را دوباره ببیند. می‌ترسم این جوی که در تبریز بود به تهران و سالن امن آزادی هم سرایت کند.

سرمربی مهرام عنوان کرد: ما روز گذشته بازی را باختیم و مقصر هم خودمان بودیم هیچ جار و جنجالی به راه ننداختیم، اگر قرار است هر تیمی به زور پیروز شود بگویند ما هم خودمان را آماده کنیم. امیدوارم حداقل در سالن آزادی شاهد بازی‌های خوب و بدون حاشیه باشیم. اینجا همه‌چیز زوری بود.

وی در مورد اینکه آیا از میزبانی ناراحت هستید یا چیز دیگری، گفت: این حاشیه‌ها یک پکیج کامل است شما ببینید در کف سالن چه اتفاقاتی افتاد و این ناخودآگاه بر عملکرد داوران هم تأثیر می‌گذارد. اجازه دهیم بازی روال معمولی خود را طی کند. متأسفانه هر بازی را که می‌بریم یک اَنگ به ما می‌زنند که این خیلی بد است.

وی در مورد عملکرد تیم شهرداری تبریز هم گفت: آنها تیم خیلی خوبی هستند و بیخود نیست که تا فینال آمده‌اند. هر ۴ تیم نیمه‌نهایی در یک سطح قرار دارند، اینکه بخواهیم فرق بگذاریم یک ایراد بزرگ است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بسکتبال مهرام
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین